Płyta podłogowa po 172 tyś km

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotr_s
    Classic
    • 2005
    • 16

    Płyta podłogowa po 172 tyś km

    Ja też między 18:30 a 19:00 powinienem sie zjawić. Chyba że klient sie spóźni. Chłopaki koniec dyskusji. Michał jak będziesz to Ci oddam mierzydło, niestety nie udało mi sie nic pomierzyć bo pogoda syfiasta sie zrobiła :/

    ave
    V10 pod machą
  • Peter
    Classic
    • 2004
    • 14

    #2
    Płyta podłogowa po 172 tyś km

    Witam
    Dziś miałem okazje obejżeć spód Octavki.
    Płyty pod silnikiem są jak wiadomo w tych autach mocno narażone na uszkodzenie.
    Zdziwiłem się gdy zobaczyłem płytę w moim autku, jest ona oryginalna i nigdy nie była wymieniana. Samochód miał kilka kontaktów z różnego rodzaju krawężnikami, garbami, itp.
    Lecz płytka wytrzymała.
    Ciekawi mnie po ilu km zdażyło wam się stracić płytę?
    Mam nadzieje, że nie zaśmiecam forum.

    Poniżej fotka:





    Pozdrawiam
    Piotrek
    Octa ASZ&BMW E39

    Komentarz

    • Martinez
      L&K
      • 2004
      • 1366
      • Audi

      #3
      u mnie jest troche bardziej połamana na zatrzaskach i śrubach ale ogólnie trzyma sie dzielnie. Ale i tak mamy sie z czego cieszyc, jak wjechalem w ASO Opla na podnośnik mechanik powiedział - "o, a cio to za płyta, w oplach tego nie ma"
      Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
      teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
      czarna AR 156 1.8 T.Spark

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Ale na fotce jest stalowa plyta pod silnik, a seryjnie Octavka ma plastikowa, wiec dlatego ta tak dzielnie sie trzyma.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • Peter
          Classic
          • 2004
          • 14

          #5
          Tak płyta jest stalowa.
          Było to specjalne życzenie poprzedniego właściela przed odbiorem z salonu.
          Ale myśle, że i tak się dobrze trzyma, jak na swoje lata i na to co przeszła na naszych cudownych drogach.
          Chodzi mi głównie o to, że nie odpadła.
          Mocowania nie są dużo mocniejsze niż seryjne. Tak mi się wydaje przynajmniej.
          Ale może się myle.
          Octa ASZ&BMW E39

          Komentarz

          • misiekwaw
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7715
            • Ford

            #6
            Zamieszczone przez Peter
            Mocowania nie są dużo mocniejsze niż seryjne. Tak mi się wydaje przynajmniej.
            Ale może się myle.
            Mylisz się :idea: mocowania są bez porównania mocniejsze niż seryjne :!:
            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
            http://www.disi-tune.pl
            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
            Był WRX
            Była Octa

            Komentarz


            • #7
              A wyobraź sobie jakby wyglądała standardowa z szajsplastiku, bo moja to drastisz już po 70 tysiach!

              Komentarz

              • arci9
                RS
                • 2004
                • 2007

                #8
                A wyobraź sobie jakby wyglądała standardowa z szajsplastiku, bo moja to drastisz już po 70 tysiach!
                nie przejmuj się, ja swoją zmieniłem po 44tysiach, a nadawaała się do wymiany pewnie już ok. 38tyś. - tylko znajomy ją poskręcał i pozczepiał, tak aż dotrwała do wizyty w warsztacie... :roll:

                Komentarz

                • MiKruS
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7976

                  #9
                  Ja nie wiem normalnie... :roll:

                  Chyba zrobie zdjecie swojej seryjnej oslony - po 108.000km jest praktycznie nienaruszona. :?

                  Moze ja jezdzic nie umiem? :mryellow
                  TDI 205PS

                  Komentarz

                  • misiekwaw
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 7715
                    • Ford

                    #10
                    Zamieszczone przez MiKruS
                    Ja nie wiem normalnie... :roll:

                    Chyba zrobie zdjecie swojej seryjnej oslony - po 108.000km jest praktycznie nienaruszona. :?

                    Moze ja jezdzic nie umiem ? :mryellow
                    jest to jakaś opcja k
                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                    http://www.disi-tune.pl
                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                    Był WRX
                    Była Octa

                    Komentarz

                    • arci9
                      RS
                      • 2004
                      • 2007

                      #11
                      Zamieszczone przez MisiekWAW
                      Zamieszczone przez MiKruS
                      Ja nie wiem normalnie... :roll:

                      Chyba zrobie zdjecie swojej seryjnej oslony - po 108.000km jest praktycznie nienaruszona. :?

                      Moze ja jezdzic nie umiem ? :mryellow
                      jest to jakaś opcja k
                      ..jedna z wilelu opcji :diabelski_usmiech

                      Komentarz

                      • dede_adam
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 1449

                        #12
                        Ja mam 22tkm i raz poprawiane mocowania (przy 12tkm) ale ostatnio dziwnie spokojniej
                        jezdze i uwazam na krawezniki i dziury wiec sie 3ma :diabelski_usmiech

                        Komentarz


                        • #13
                          a ja dostanę szału po prostu z tą zajeb*** osłoną.
                          mam najechane 130 kkm i odpadła już 4 raz.
                          już nawet uważam na garbach wszelakich....i nic...dalej odpada.
                          gdyby nie warjacka cena stalowych to pewnie bym się nie zastanawiał nad zmianą

                          Komentarz

                          • arci9
                            RS
                            • 2004
                            • 2007

                            #14
                            a ja dostanę szału po prostu z tą zajeb*** osłoną.
                            mam najechane 130 kkm i odpadła już 4 raz.
                            już nawet uważam na garbach wszelakich....i nic...dalej odpada.
                            gdyby nie warjacka cena stalowych to pewnie bym się nie zastanawiał nad zmianą
                            jeżeli masz ciągle to samą to musisz jeszcze ją podczepić z przodku(jakimiś wkrętami np.) , moja była tez połamana i podczepiona niestety przy większych prędkościach poprostu się wybrzuszała i tarłem o glebe :|

                            Komentarz

                            • lester
                              Drive
                              • 2004
                              • 54

                              #15
                              a ja mam jakas inna chyba, bo u mnie jst tak jakby 2 czesci-jedna jest przymocowana do ramy takimi motylkami, i to jakby kurtyna i do niej dopiero dolna oslaniajaca pokrywa...
                              no wiec o ile mocowanie gorne to tylko te zajebane motylki (ktore w aso wbijaja gratis..)
                              tak z ta dolna czescia juz wiecej zachodu...
                              te specjalne wkrety nakladane sie nie nadaja do niczego, bo wczesniej czy pozniej wyrabia sie dziura i calosc jest wyrwana...
                              ja rozwiazalem to w taki sposob ze malym wiertlem nawiercilem 4 dziurki i tyle ze troche glebiej/nie przy samej krawedzi, i przykrecilem calosc zestawami sruba/2solidne podkladki/nakretka...
                              trudno to zdjac co prawda, ale od wakacji mam spokoj...
                              GETAWAY DRIVER

                              Saab 9-5 Aero Black Estate

                              Komentarz

                              • Przemo
                                Drive
                                • 2004
                                • 44

                                #16
                                hehehe........ Plyta ??? jaka plyta to ja mialem cos takiego :P???????????

                                Komentarz

                                • lester
                                  Drive
                                  • 2004
                                  • 54

                                  #17
                                  w nowszych octach i pewnie z mniejszymi enginami plyta nie byla montowana...tak przynajmniej sugerowal mechanik w aso...
                                  GETAWAY DRIVER

                                  Saab 9-5 Aero Black Estate

                                  Komentarz

                                  • Jericho
                                    Drive
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 75
                                    • Rapid Spaceback (NH1)

                                    #18
                                    Odkopie temat.
                                    Zamieszczone przez Martinez
                                    jak wjechalem w ASO Opla na podnośnik mechanik powiedział - "o, a cio to za płyta, w oplach tego nie ma"
                                    To chyba jakis niewyuczony mechanik byl, bo w Vectra B dieslu seryjnie montowano taka plyte , a do pozostalych wersji silnikowych mozna dokupic za ok 100zl. Montaz piekielnie latwy.
                                    W VB oslona jest baaardzo trwala mimo ze z plastiku. :P
                                    Byla Vectra B Caravan DTH 97, miałabyć O I '02 TDi 110PS, był Passek Kombi 03 TDi 101 PS, jest Passat Kombi 04 1.8T Tiptronic + LPG

                                    Komentarz

                                    • b707
                                      L&K
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 1272

                                      #19
                                      W srode auto przygotowuje na przeglad. Wcześniej zajmował sie tym Ojciec bo auto było jego... Srebrną odkupiłem i musze zobaczyć jak wygląda płyta... albo lepiej... czy jeszcze tam jest a własciwie są :?
                                      pzdr
                                      Adam

                                      Komentarz

                                      • szkoda
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 22543

                                        #20
                                        chopy, popatrzcie na date tych postów, zanim napiszecie cokolwiek :idea:
                                        saport techniczny baj DGW
                                        była BKD+DSG '05 120kkm
                                        była BXE '08 190kkm
                                        no i nie ma :-)

                                        Komentarz

                                        Pracuję...